Fenntartó és erősítő kezelések egészséges emberek számára. Betegség megelőzés.

Bármennyire furcsának hangzik, tény, hogy fejlődésünkhöz születésünktől kezdve párhuzamos öregedési folyamatok társulnak. Filozófiai értelemben véve, születésünk a vég kezdete. Az is köztudomású, hogy a sportolás és a helyes táplálkozás tartja fent az egészséget, és nem a gyógyszerek. A XXI. században az orvoslás már másképp tekint az emberre.

Nem feltétlenül csak kimerítő fizikai terheléssel, vagy kínzó koplalással lehet fenntartani az egészséget. Hála ennek a csúcstechnológiás kezelésnek, már célzottan indítható az öngyógyulás a szervezetünkben. Így lassíthatjuk az öregedési folyamatokat az időseknél, és fenntarthatjuk az egészséget a középkorúaknál.

Életünk során a környezet agresszív hatásaira (drasztikus időjárás, szennyeződött élettér, mérgező anyagok, stresszes életmód, stb.) adott válaszként rendellenességek alakulnak ki a normális biokémiai működésben, anyagcserében. Ezek a tünetmentes elváltozások az alapjai a későbbi súlyos betegségeknek. Az erős, egészséges szervezet kivételes önvédelmi képességgel rendelkezik. Ennek köszönhetjük, hogy számos kezdődő betegség már a legelején megszűnik. A speciális és egyedülálló elektropunktúrás kezeléssel fokozzuk az önvédelmi képességet és elindítjuk az öngyógyulási folyamatokat. Így pácienseinket (betegeinket) sok esetben kellemes meglepetés éri, mivel nem csak az aktuális (életbevágóan fontos) tünetektől szabadulnak meg, hanem az összes egyéb tünettől is, ami a hétköznapi életüket nehezíti.

Legyen egészséges már ma, a holnap gyógymódjával!

ÖNGYÓGYULÁS - A MEDICINA JÖVŐJE

Cím: Budapest VI.ker., Benczúr u. 48.I/5.

Telefon: +36 1/312-7164, +36 1/302-2174